fredag 15 mars 2013

And Springfield it is!

Gick aldrig & la mig när jag kom hem imorses å nu är de för sent så nu är det bara att hålla ut så länge de går :)
Har städat hela nedervåningen, skurat kök & badrum så de glänser! När jag va klar med alla rummen så dammsög Rickard & så gjorde jag scones till frukost :)
Har bara övervåningen kvar, men jag orkar verkligen inte nu! Så det får vi ta senare :) Rickard har somnat så nu vet jag inte vad jag ska hitta på :P

Va dock så hääääääääääääär nära på att vi drog iväg till Ullared imorses när vi kom hem, jag va såå sugen! Men sen ångrade sig Rickard & sa att han inte orkade, så då blev vi kvar här :P
Men tycker det är synd att vi inte åkte :P

Mina kyleksem på benen har brutit ut igen så ini helvete! Fyfan för att de pombang skulle bli så jävla kallt igen :( Mina ben är knallröda, såriga & svider :( BAJS!

Men solen skiner iallafall, man får va glad för de lilla :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar