onsdag 27 mars 2013

Tomorrow is a new day

Nu har jag tagit påskledigt & tänker inte gå tillbaka till jobbet förän kl 14 på tisdag nästa vecka, så härlig känsla! :)

Har precis bakat en skärtorsdagskaka "baka onsdag - skär torsdag" Så inget smakprov förän imorrn,  hoppashoppas den blev bra! :)

Imorrn blir det att åka till skövde med Rickard, mamma & pappa! :) Får väl se om man hittar några nya skor, för mina höst&vår stövlar är så slitna nu efter snart 3 år, så måste verkligen köpa nått nytt :) Dock är det mina favoriter, vill verkligen inte göra mig av med dom, men jag kan knappt gå i dom längre för jag trampar inåt, så eftersom dom var billiga är ju inte kvalitén den bästa så dom är super snetrampade. Får bara hoppas att jag kan hitta några som är lika bra!



Har en mapp på datorn som heter Fulabilderjennie, här får ni en ur den mappen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar