fredag 15 mars 2013

Långpannekakor!

I onsdags (!!) kom grannbarnen med mina jultidningar. Tidigt eller sent? Ja väldigt sent!! Men jag kunde inte säga nåt, han är ju inte gammal & såg så ynklig ut när han skulle förklara att de vart försenade & sen hade han vart här massa gånger (säkert)
Menmen, nog om det. Jag hade besällt en roligt bok full med långpannekakor :) Jag tycker det är de bästa kakorna, då man får ut mycket & det är enkelt att göra.
Så jag håller på att testa ett recept nu, som min mamma ville ha.
En havretoscakaka, håll tummarna på att den blir bra :)

Nästa gång jag bakar ska jag göra en skärtorsdagskaka! Har ni ätit det nån gång?
Gjort det ett par gånger innan & den är UUUUUNDERBAR! Blev så glad när jag fick syn på det receptet i boken, för hade helt glömt den kakan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar