söndag 10 mars 2013

It´s a hard day

Håhå!

I fredags simmade jag med Marie, sen tog vi en kopp kaffe & handlade :) Kvällen spenderades i soffan med Ninas kyckling, så jävla gott!! :D
Igår blev det sovmorgon till 12, sen åkte vi till Rickards mamma nåra timmar på eftermiddagen & sen handlade vi godis till kvällen :) Brorsan kom & vi lagade Tacos & spelade Wii, sen tittade vi på melodifestivalen :)
Vid 12 gick vi & la oss & tittade på film, men jag kunde inte somna så vid 2 gick jag upp & pysslade. Gjorde en påse till farmors present, tog en mindre papperskasse som jag klädde in med presentpapper & satte på lite dekorationer på :)
Sen la jag mig igen & satte på en fill film, vid kvart över 3 stängde jag av & somnade tillslut :)

Sov till 12 idag med, åt frukost & duschade innan vi åkte till farmor på kalas :) Sen in & bowlade, jag gjorde okej idag med & började med 198 i första :) Vi förlorade dock.
Sa jag att jag gjorde rekord förre söndagen med 219? :)

Nu har jag öppnat julklappar & födelsedagspresenter som mamma & pappa hade med från Uddevalla, fick massa fint! :D

Nu så är de strax dags att bege sig till jobbet, sista nattveckan, hejja! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar