lördag 16 mars 2013

Todays

Jag höll mig vaken till halv 10 igår kväll, men då va jag trött!
Mitt rekord i antal timmar att vara vaken! Va ju vaken länge när jag åkte till USA de klart, men aa :)
Tog dock en bra stund innan jag somnade när jag väl kom hem till sängen :)
Blev fika, middag & kortspel hos mamma & pappa igår :)
Idag sov jag 13 timmar, sen upp duschade & käkade frukost. Sen åkte vi till Habo med mamma & pappa för att köpa godis! Men de va ingen kul godisaffär, Mullsjö är möööööööe bättre!
Sen åkte vi in till Jönköpings ena bowlinghall, fikade bowlade & sen åkte vi till Rasta & käkade. Åkte hem till oss & fikade & kollade fångarna på fortet :)

Nu har familjen åkt hem & Rickard sitter vid datorn lite. Men tror jag ska göra iordning lite godis, dipp, chips & grönsaker. Lördagsmys framför nån bra film! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar