torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdagen

Idag hade jag en skön sovmorgon :) Tog en dusch & bara slappade innan jag fixade frukost till mig & Rickard, väckte han kvart över 12 så åt vi den i sängen :)
Sen åkte vi & hämtade upp mamma & pappa. Vi började på skopunkten & jag fick med mig ett par stövlar :) Sen gick jag & Mamma till Lindex & jag hittade massor! Brukar jag aldrig göra där, hade velat ha med mig 5 plagg hem! Men blev två tröjor iallafall, hade inte råd med allt ;) Men är bra sugen på en till tröja, den kostade 349kr, så den får vänta lite. Men är ganska säker på att den kommer att köpas lite senare ;)
Sen käkade vi på Wallermans, underbart gott!! Så va vi på Dollar Store sen åkte vi hem. Pappa hade träning kl 18, så vi var tvugna att bege oss, annars hade vi behövt åka till Biltema & Telia med. Men de får vi ta en annan dag :)

Nu har jag fixat lite här hemma, käkat lite godis, tänt massa ljus, kokat kaffe & fixat fram fika! Dom kommer hit efter träningen på fika, så allt är förberett :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar