torsdag 14 mars 2013

Onkel Eggbert

Ursäkta torkan här men det händer inget i mitt liv just nu, så jag har inget att berätta. Är fortfarande förkyld & nu har jag bara en natt kvar, sen lite 2skift igen! :)

Funderar på vad man kan hitta på imorrn? Vill göra nåt men vet inte vad?

Vi hade ju bestämt resa & allt, men när jag skulle boka va de fullt det datumet vi ville åka. Så nu velar vi om vi ska åka senare, eller till nåt annat ställe, eller inte alls. Åååh hatar det här!
Vill ju gärna iväg & se mig omkring. Men så känner vi att vi behöver spara, för det blir mycket pengar för en resa. Men vad händer sen då när man skaffar barn hus osv. Man har inte gjort nåt, man har inte passat på att utforska världen medans man kunde. Lite så känner jag nu, jag måste passa på så länge jag är så pass fri! Det är väl bara att börja om på sparandet igen. Jag har inte vart på många ställen i världen, har bara vart på 2 solsemestrar + när jag hälsade på Mirre då, i hela mitt liv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar