söndag 3 mars 2013

Mars mars måne

Vilken helg!
Inte vart hemma speciellt mycket, men nu har jag landat i soffan en stund innan vi ska åka & jobba :)
i fredags sov vi tre timmar när vi kom hem från jobbet, sen åkte vi upp till Hova för att hälsa på Rickards mormor & morfar :) Så va där hela dagen & hade de gött! Sen va vi hemma halv 10 på kvällen :) Sen sov vi till halv 8 igår, Rickard skulle med Johan till ett ställe & Jenny & Mats hämtade mig för en tripp till Göteborg!
Mats släppte av oss på Allum, där vi spenderade några timmar innan vi tog bussen in till nordstan :) Sen hämtade han oss där & sen gick vi på Ikea & ett ställe till innan vi åkte hem igen :)
Mellanlandade hemma i två timmar innan vi åkte till Johan & Therese för grillkväll :)

Idag sov vi ganska länge, duschade, lagade mat & sen in till bowlingen! Jag gjorde 558 & vi vann, hurra! :D

Nu vet ni vad jag har pysslat med, nu ska jag fortsätta kolla efter en resa till mig & Rickard, måste bestämma oss snart!

Äntligen är det Mars också, ge mig vår tack! Har vart underbart väder idag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar