söndag 1 december 2013

Första advent & första december

Adventspyntat bloggen lite :)
Idag har vi storstädat hela huset! Blev färdiga för en liten stund sen, så skönt när det är nystädat & rent! :)

Idag är det sista matchen i bowling för iår :) Sen är det final om två veckor! Mitt lag går inte vidare, men Rickard & brorsan gör det, så jag ska hoppa in för Tommy & spela med Rickard :)

Igår bakade jag lussekatter, mums! Sen va vi hos mamma & pappa med några & fikade lite :)
Gjorde också klart alla julkort, så nu är de skrivna & klara :) Gjorde alla utom tre själv, så det blir liter mer personligt, folk brukar uppskatta det :) Nu ska jag bara köpa frimärken!

Kvällen käkade vi tacos & kollade klart de sista avsnitten på Vikings, åh så bra!!
Vi har också sett klart på femte säsongen av Sons of Anarchy, så nu har vi inget kvar att se på :P
Får nog bli att börja på andra säsongen av Breaking Bad :)

Nä nu ska jag snart börja med maten :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar