söndag 29 december 2013

Rastlös delux!

Idag har listerna målats, blir en andra strykning imorrn :)

Men nu är jag supermegarastlös! Har käkat middag, provbakat desserten till nyår (den ska vi smaka på sen, blir spännande!).
Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Pysslade ihop en julklapp till min moster igår, gjorde även två glas till henne från mamma. Så jag har inget att pyssla med heller.
Känner inte alls för att bara sitta här i soffan.. Men de finns ju inget att göra!

Annars är dagarna fulla, hinner inte med att njuta av ledigheten. & nu när jag äntligen inte behöver göra nåt, ja då är jag rastlös, kul liv!!

Är mest shoppingsugen! Vill åka till Ikea & Ullared!

Fyller år gör jag snart med, jobbigt :P

Åh  rastlösheten käkar upp mig inifrån, vad gör jag? ? ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar