måndag 30 december 2013

Näst sista dagen för iår

Min sömn är helt tokig, jag har såå svårt att somna. Sen sover jag oroligt & lätt, fram till morgonen, då sover jag som en sten & vill inte vakna. Jag är så trött varenda morgon & jag vill inte gå upp. Somnar om varje dag när klockan ringer, om jag vet att vi inte ska göra nåt.

Idag har jag iallafall vart hos läkaren, fick äntligen träffa en bra! Hon gjorde en ordentlig undersökning, pratade, frågade & kollade upp fakta, så gött!
Så jag fick b12 tabletter igen, som jag hade för nåra år sen. Sen ska jag även ner på torsdag & lämna lite prover. Sen om en månad ska jag ner på uppföljning & kolla vad proverna säger, även kolla upp om jag behöver fortsätta med antibiotikan eller om jag kommer bli skickad till hud. Hon skrev även en remiss till en dietist, så nu ska jag få hjälp, känns himla bra :) 

Sen var vi på Citygross & storhandlade! Fick dock inte tag i färska hallon till efterrätten imorrn, men kanske kan åka in imorrn & kolla efter de!

Nu ikväll har vi käkat grillad kyckling, Rickard har målat andra lagret på listerna & jag har tvättat & plockat iordning!
Nu slappar jag i soffan & tittar på Barnaskrik & Jäkelskap, så ska fortsätta med det :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar