måndag 9 december 2013

Sista eftermiddagsveckan för iår!

Nu är det bara 9 arbetsdagar kvar för iår, sen har vi ledigt i 17 dagar, lyx!!

Igår blev det julskinksmackor till frukost, så gott! Sen tvättade vi klart, jag gjorde några mer egna ljus, satte upp tomtarna & pyntade klart :) Nu ska jag bara köpa några julblommor så är jag nöjd med allt sen :)
Rickard plogade igen när det slutat snöa, vi har även ställt in bilen i garaget. För traktorn får stå ute nu, för den får inte plats i garaget med snöbladet på & det är aldeles för besvärligt att sätta på det varje gång han ska ploga!

Sen va vi hemma hos mamma & pappa en liten sväng, kollade till brorsan som opererade sig i måndags! Han mådde bra så de va ju skönt :)
Sen hälsade vi på Rickards mamma & Ingemar, han opererade sig för höften för två veckor sen. Han mådde okej han med :) Så blev kvällskaffe med skumtomtar där :)
Sen när vi åkte därifrån vid typ halv 8, så kände jag inte för att åka hem & ställa mig & laga mat, så vi köpte med oss en pizza hem, de va riktigt gott :)

Nu ska jag snart väcka Rickard så vi kan käka frukost, sen är det jobbdags kl 14, som vanligt!



Längtar efter resan nu, inte jättelångt kvar :) 
Har börjat förbereda genom att köpa nytt solskydd & aftersun. 
Nästa måndag ska vi ner allihop & ta spruta mot Hepatit A&B!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar