lördag 21 december 2013

Pacific Rim

Julbordet var riktigt gott igår! Vid kvart över 10 så begav vi oss hemåt, körde hem Pappa & Pelle, så va hemma runt 11.
Idag på morgonen sov jag som en sten, så jag hörde inte ens när det ringde på dörren!
Som tur va hörde Rickard det & flög upp, vår ved som kom :)
Sen va de ingen idé att somna om igen, klockan va tjugo över 9.
Så vi gick upp & käkade frukost, sen begav jag mig iväg in till stan för att fixa de sista inför julen :)
Hämtade ut ett paket i Gudhem först, sen mötte jag upp en tjej i stan & köpte tre paket Proactiv, så nu ska här testas! Sen sprang jag runt i flera affärer, hatar att man letar efter klappar som man inte har en aning om vad man ska ha! Vi ska ha julklappslek på julafton & ska köpa nåt för 100kr var, så va ju tvungen att hitta två stycken, som kan passa både tjej & kille, så svårt! Blev iallafall en prydnadskudde & en film! Sen köpte jag mig en fin tunika som jag ska ha på julafton :) Även en hyacint, så har gjort ett litet arrangemang till farmor, ska nog åka dit imorrn :)

Sen när jag väl va hemma så va de bara att hugga in på veden, 6 kubik skulle in i flaket & staplas..
Det tog nån timme med lunchrast, men nu känns de himla bra! :)

Sen har jag inte gjort överdrivet mycket, tittat på jul med ernst, käkat pizza & kollat på Pacific Rim!
Ingen film för mig, nä den va lite för mycket.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar