måndag 30 december 2013

Kan fasen inte sluta stressa!

Tror ni att jag klarade av att sitta still & kolla klart hela filmen förut?
Näää..

Hittade en låda inne på kontoret som jag klädde in med presentpapper. Har en till likadan låda, som jag nog ska klä in också, men det gör jag nog inte idag ;)
Sen sorterade jag upp allt mitt pyssel i lådor, skrev på allt vad som finns i varje. Sen städade jag rent lite i bokhyllan på kontoret & gjorde iordning några hyllor som jag nu har mitt pyssel i, snyggt & prydligt :) Går nog att få bättre, men det är svårt med så himla mycket spritt pyssel som jag har.
Skulle behöva en bättre bokhylla tror jag, men har ingen plats för det. Eller så är lådorna i fel storlek, för kan inte utnyttja ytorna på bästa sätt.

Nåja, jag har gjort det bästa av det nu iallafall. Så slipper det stå påsar & lådor på vardagsrumsgolvet iallafall :)

Har för litet hus helt enkelt! ;)


Just nu längtar jag efter att resa! 
Försöka slappna av lite grann :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar