söndag 22 december 2013

The Golden Box

Nåt jag vart nyfiken & funderat på länge är Glossybox! Man får hem en box med smink & skönhetsprodukter varje månad, är en prenumeration.
Men jag sminkar mig ju inte jätte ofta, så det känns som att det är lite för mycket pengar för mig att lägga ut när det kanske är mycket som jag inte kommer att använda. Men hade vart superkul ändå att få, hmm jag fyller ju faktiskt år snart ;)

Hehe, men iallafall!
Så hade dom en speciell jul & nyårsbox, så den passade jag på att köpa! Fick den i torsdags i brevlådan & det kändes riktigt lyxigt att öppna!
Va flera bra grejer som jag ser fram emot att prova! Provade mineralögonskuggan i fredags, va perfekt färg för den riktigt smälte in & syntes inte så, de gillar jag!  :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar