måndag 16 december 2013

Snart är det juuuuul!

4 arbetsdagar kvar för iår, häääärligt! :)

Kom nyss hem, vi har vart nere & tagit en Twinrix spruta allihop :) Pratade även med sköterskan om att delar av mitt ansikte & några fingertoppar domnar bort ibland, vilket är fruktansvärt obehagligt. Hon tyckte inte det lät alls bra, så hon skulle ringa upp imorrn & boka en tid hos en läkare. Suck, hatar läkare!!

Igår så va vi hos Rickards mamma en sväng & fikade, sen köpte vi med donken till middag. Mums!
Får passa på nu, för nästa år ska vi dra in lite på, ja allt :)
Ska försöka dra ner på socker & halvfabrikat. Äta mycket grönsaker & kött, träna med svärmor på gymmet, gå promenader & simma med Jenny & Marie.
Får hoppas att jag klarar av det nu när jag har flera personer att kunna träna med. Förut har jag bara tränat med Jenny & vi har jobbat så himla mycket olika, så då blir det väldigt hattigt & olika.
Så kanske kan få lite mer stöd & pepp när jag har tre personer som kan hjälpa mig :)
Vill hinna gå ner en storlek till resan, så jag får på mig mina shorts & sommarklänningar igen, dom passar inte nu kan jag säga :P Hehe.

Har också lovat mig själv att spara ytterligare lite mer pengar så jag kan dra iväg på en resa till till sommaren. Antingen med mina kompisar, det är er jag menar Jenny & Becca ;) Eller med Rickard!
Vi har mer planer för huset nu osv, så får passa på att hinna göra lite sånt här nu innan vi slår oss ner :) Hoppas dock att ni skulle vilja åka på en resa!! Vore så himla kul att göra nåt med er! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar