onsdag 1 januari 2014

Gott nytt år!!

Sov 9 timmar inatt!! Stängde av tvn vid tre inatt & somnade hyffsat fort, gött :) Ställde ingen klocka & vaknade 11! Men va så trött så somnade om till 12 :P Gick inte upp förän halv 1 & nu har jag ätit en Japp, japp bra start på året ;)

Idag är det meningen att vi ska måla första strykningen i hallen :) Men jag vet inte om jag kommer att få Rickard med på det, han är säkert bakis ;)

Hur var er nyår? Vår va mysig & lugn!

Vi var hos Johan & Therese vid 5, sen käkade vi trerätters. Alla hade fixat varsinn rätt! Såå gott!
Sen pratade vi, spelade spel osv. Vid 12 va grabbarna ute & sköt raketer :) Sen typ halv 1 -1 nångång begav vi oss hemåt :)

& jag mår bra! Jag drack inte igår, de känns gött :)

Nä nu ska jag se vad man ska slänga ihop för gott till "brunch" :)


Mitt hjärta! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar