fredag 31 januari 2014

En födelsedagspresent till!

Av min supergulliga pojkvän fick jag tre glossyboxar! Så idag damp den första boxen ner i brevlådan, så lyxigt! :)


Tandkräm, en Primer, Nagellack, ögonbryns"wax" & en konjacssvamp! 
Ska bli spännande att prova primern då den ska hjälpa porer & fina linjer att bli släta :) 
Sen svampen verkar lite annorlunda, den är stenhård, så man ska blöta upp den & sen kan man använda den istället för typ bommulsrondeller osv. Jag som använder ansisktsvatten två gånger om dagen gör ju åt med massa såna, så ska testa denna :) Ska dock kokas en gång i veckan om man använder den varje dag för att få bort bakterier & den har en hållbarhet på ca två månader! 
Sen vaxet till ögonbrynen måste jag med prova, då jag har ett par strån som alltid står åt fel håll :)
Lite besviken på färgen på lacket, det ser bajsbrunt ut! Men det kanske är fint på sen? :) 

Kul att testa sånt man aldrig annars skulle köpa :) 

Nästa månad blir en alla hjärtans box, ser redan fram emot den! :)


Vill ni ha en inbjudan till att prova Glossybox, så skriv er mail till mig så skickar jag en :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar