onsdag 29 januari 2014

Efterlyst

Alltså att jag aldrig lär mig! Det är skillnad på att vilja vara frisk & att vara frisk!
Har ni också problem med att vilja vara friska innan ni är det? Så är det för mig varje gång, & jag tror att det dröjer på tillfrisknandet med att börja greja för tidigt.
Fick dåligt samvete när jag vaknade idag & tänkte att jag måste gå till jobbet inatt. Går upp & känner mig okej, kollar febern & den låg okej, lite högre än vad min normala är men äsch de kändes okej :)
Byter sängkläder, tvättar, plockar ur diskmaskinen, käkar lite lunch, plockar iordning i soffan & gör fint. Blev helt genomsvett, kändes inte speciellt bra :P 

Nu ikväll har jag svettats som en gris hela kvällen, tvärt emot vad jag vart tidigare i veckan då jag haft både filt & täcke när jag sovit & legat under täcket i soffan. 
Kollar febern igen & den står på 38!! Herre min gud, högsta på hela veckan..
Min normala temp ligger på 36,6 :P

Så inte så konstigt att jag svettas tror jag :P 
Nåja, nu blir det vila bara!!

Ikväll hade vi strömavbrott i 40 minuter. Verkade vara stort avbrott då Rickards mamma inte hade nån ström i Odensberg & hörde att både Marka & Gökhem va utan med.

Vet ni att på lördag är det bara tre veckor kvar tills vi åker!? Jösses vad tiden går nu! Måste verkligen börja tänka & planera!

Rickard har formaterat om min dator så jag har inga bilder kvar, så de blir lite tomt i inläggen, tyvärr :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar