torsdag 23 januari 2014

Bajsfolk

I tisdags hade jag ett helvete med sömnen, fick inte vara ifred! Vaknade först tjugo i tolv av att det gick folk & pratade på trädäcket utanför sovrumsfönstret :s
Ropade på Rickard & han sa att de va de som har hand om vatten & avlopp, men de hade inte sagt nåt när de kom. Tycker det är obehagligt när de går upp i trädgården & till huset. Dom kan la säga till & berätta va de ska göra eller? :s
Så jag va uppe & kissade & tittade ut, där stog både en lastmaskin, grävmaskin & en vanlig bil.
Sen började de gräva & hålla på vid växthuset!! Varför säger de inte till?!?!?! Asså, man åker väl inte upp & börjar gräva på nåns jävla tomt utan att säga till!
Ååååh, blev förbannad! Försökte somna om med de väsnades ju som fan.. Lyckades somna vid typ kvart i 1. Sen halv två ringer de på dörren, då ska de in & göra klart fibern, som sitter i sovrummet.. Så va bara att masa sig upp & slänga sig i soffan :P 
De va klara på fem minuter, så jag kunde gå in & lägga mig igen.
Sen tog det en bra stund innan jag lyckades sova, sen sov jag till fem :P 

Igår fick jag sova & sov till fyra :) Gjorde inget på hela dagen, hade ont i munnen av blåsan så kunde knappt äta, kan fortfarande inte :P 

Nu sitter jag & väntar på att Jenny ska bli klar, så ska vi åka till Skövde :) Så nu ska jag åka ner & byta bil!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar