tisdag 7 januari 2014

Lite update!

Visst är det gott med frukt, men jag hade ju hellre haft en stor påse lösgodis framför mig nu!
Jaja, måste försöka få bukt på mitt sockerberoende!
Så nu ikväll till kaffet & tvn så har jag ätit en skål med honungsmelon & clementin. Riktigt gott :)

Idag har jag vart med mamma i stan, letade efter en tavla till hallen men hittade ingen :/
Köpte ju en i Ullared, men den är så yttepytteliten, behöver ha en större! Annars passar den fint in.

Köket & hallen är nästan färdigt nu! Tapeterna är uppe & hallen är målad. Det enda som saknas är några lister till båda, de ska handlas & sättas upp på fredag med lite hjälp från pappa :)

17 dagars ledighet har bara flugit förbi & jag hade ångest igår när jag skulle gå till jobbet.
Men det är inte jätte många veckor kvar till Marocko! Ska bli så jävla gött :)

Igår va jag & Rickard på Ikea! Köpte nytt vardags porslin :) Dock va mattallrikarna för stora för vår diskmaskin! Såå typiskt! Men det går att ha i två stycken iallafall, som tur är!

Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe & göra min redo för jobbet!




Har vart jättedålig med kameran nu, så bjuder på en från Wicys bröllop!
Lovar att jag ska ta lite kort nu, på vår julgran mm innan allt åker ner igen!
Dock får de vänta en vecka till, brukar ta ner det efter jag har firat min födelsedag :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar