tisdag 21 januari 2014

1 månad

Idag har jag använt Proactiv i en månad! Jag har megafin & len hy, har en finne på hakan men vad gör den? :) 
Nu när finnarna äntligen är borta & jag ser hur min hy ser ut, så ångrar jag alla finnar jag klämt / pillat på under alla år!
Hela ansiktet är precis fullt med ärr & "sår". Om man inte känner mig & tittar på mig så ser det ut som jag fortfarande har mycket finnar i ansiktet. Men det är bara gamla ärr, skit tråkigt.
Men får ändå vara glad att finnarna är borta :) 





Proactiv är ett enkelt trestegsprogram & badrumsrutinen tar några minuter längre morgon & kväll nu, men det gör ingenting!

Först är det en rengöring, ansiktsvatten & en ansiktskräm. Fick även med en ansiktsmask man använder 2-3 gånger i veckan & den är verkligen super!





Jag har ju använt i en månad & jag tror att det är meningen att ett paket ska räcka en månad. Men jag har tagit ungefär hälften av flaskorna. Så antingen är jag snål när jag använder, vilket jag inte tycker, eller så är det väldigt drygt.
Det är värt pengarna & jag är så nöjd!!

Dock har jag blivit otroligt glansig i pannan sen jag började med detta, vart inne på deras hemsida & kikat runt & hittat en kräm som heter Daily Oil Control, som motverkar glansig hy & tar bort överflödigt fett. Så den ska jag beställa :) 





Tillägg, hittade just det här på deras hemsida, tror ni det kan funka? Den kostar ju lite :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar