torsdag 9 januari 2014

det närmar sig

Idag har jag haft massa energi, så jag har passat på att använda den :)
Vi hade ju missat tre ställen, två i köket & en i hallen där den gamla tapeten satt kvar :o Otroligt vad blind man är ibland. Så idag har jag dragit bort gamla tapeten & målat vitt :) Behövs nog ett lager till men de får torka tills imorrn tror jag, så de inte blir nå konstigt :)
Sen har jag bakat kolakakor & en sockerkaka som står i ugnen nu :)
Jag har även pysslat ihop två ljuslyktor som jag blev jättenöjd med! :)



Nu har jag slängt in en portion med tacorullar i micron, för jag kände inte för fiskbullar idag & jag kom inte på nåt annat att laga heller :P
Väntar på Sveriges Mästerkock, ser ni på det? :)

Sen är det sista nattpasset för veckan, gött mos!
Imorrn blir det att sova till lunch ungefär, sen ska vi in till stan & handla, hämta smörgåstårtebotten jag beställt & köpa lister! Mamma & Pappa hänger med för pappa ska hjälpa till med listerna :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar