måndag 13 januari 2014

the way it was

Nu sitter jag här igen, med en kopp kaffe & en skål med melon & vindruvor :) 

Dagen började slappt, låg kvar länge i sängen innan jag flyttade mig till soffan när Rickard gjort frukost. Tittade på Simpsons & låg under filten till kvart över 4. Sen klädde jag på mig & plockade ner alla tomtar, så nu står dom på bordet, packar ner dom en annan dag ;) 
Sen åkte jag in & simmade med Jenny, så gött :)
Handlade lite snabbt & åkte hem & gjorde laxwok till middag :) 

Rickard har gått & lagt sig så nu har jag lite ensamtid innan jobbet :) 

Imorgon har vi inget planerat, så jag tror väl att jag ska slänga ner alla tomtar & övriga julgrejer, kanske byta gardiner med. Granen får nog stå kvar till helgen tror jag, tycker att det är så mysigt :) 
Det blir så tomt sen när allt är borta! Då längtar jag tills jag får packa upp de igen ;)

Men nu vill jag ha vår! Bort med snön! Hatar den!!
Åkte 5 minuter tidigare till simningen idag men kom ändå ett par minuter sent då endel är så himla slöa & så va de värsta rusningen, haha :) 
Ser dock alltid till att åka fem minuter innan jag brukar nu när det ser ut som det gör, man vet aldrig vad som kan hända :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar