måndag 20 januari 2014

vatten är en mycket underskattad medicin

Idag vaknade jag med huvudvärk & mådde inget vidare. Så ställde in simningen. Det tyckte jag va jobbigt nu när man äntligen kommit igång, men jag är glad att jag gjorde det! För jag va inne & handlade lite snabbt då både det ena & de andra va slut här hemma.
Det var gör jobbigt att handla! Mådde inte alls bra & va helt slut när jag kom hem!

Har mest slappat i soffan nu ikväll, har lagat väldigt enkel middag- Wokade grönsaker med skinksnitzel, så hade jag sweetchilikeso till det. Sen har jag duschat & käkat glass med färska hallon, för halsen svider & gör ont nu med!
Tänkte att jag pallar mig till jobbet inatt så får jag gå hem om jag nu inte orkar :P

Nu ska jag fortsätta att titta på Pang på pensionatet & dricka en kopp kaffe till :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar