tisdag 6 maj 2014

En sån dag

Igår hade jag en riktigt usel dag. Eller ja, inte egentligen men det kändes så.
Började direkt när jag vaknade, jag brukar alltid hoppa upp, käka frukost klä på mig osv. Men idag drog jag täcket med mig ut i soffan, och kröp ner och satte på barnprogram.
Jag brukar aldrig ligga så mer än när jag är sjuk.
Rickard ordnade frukost och vi bara myste.
Sen fick jag på mig kläder, åkte in till stan och köpte tapeter och handlade lite mat.
Sen hem, när allt va iordning plockat och mat till natten fixad låg jag under täcket igen. Sen fick jag se att jag missat en budgivning på fb på en sak jag så gärna ville ha, då rann det över och jag började grina. Fick ropa på Rickard, behövde en axel, så fick gråta en skvätt och kramas lite. Sen fick Rickard laga mat medans jag låg där i soffan.

Nu känns det okej igen, ibland kommer det såna dagar då man bara känner sig deppig och vill slippa alla måsten. Tror jag behövde lite lugn och ro och mys.
Vart lite mycket det senaste, varva ner lite behöver jag nog göra!

Tittade klart på sista säsongen av breaking bad innan vi gick till jobbet, spännande! :-)
Nu ska vi ta igen once upon a Time igen! Rickard har vart så inne i bb så jag har snällt tittat på det men nu blir det lite annat igen.
älskar once upon a Time så ska bli kul! :-)

På onsdag spelar jag final i poängjakten kl 18 om nån vill kika :-)
Kom på 7de plats! Bästa jag vart innan är nog 17 plats så klar förbättring! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar