fredag 2 maj 2014

Långledigt!

Fredag, det känns mer som typ söndag. Men det är de ju inte, gött gött!
Igår kom väggen upp i finrummet, blev jätte bra! Så nu ska det bara göras klart, tapet upp och lister osv sedan jag göra iordning där inne i lilla lilla nya rummet :)
Få lite mer organisation, ni vet ju att det är viktigt för mig att ha ordning och reda.

Fick även upp mörkläggningsgardinerna och nya spegeln i sovrummet och så rev dom gamla skjulet här ute!
Så blev mycket gjort, tack snälla pappa för all hjälp!

I onsdags så sov vi till halv 2, åkte in till stan och köpte ett par jeans och ett par capribyxor till Rickard. Sen är vi kom hem så kom Rickard på aktiv inte hade en viss sorts skruv dom behövde till väggbygget, så vi fick åka in till cheapy :p
Sen käkade vi middag och på kvällen åkte vi till Johan och Therese och hade myskväll :)

Ännu tidigare i veckan, tisdags, så va Jenny här på fika, varmed myyys! :)

Idag ska vi åka till Lidköping och köpa dekorsten till mina rabatter!  Så jag ska gå in och väcka Rickard nu och klä på mig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar