måndag 5 maj 2014

Usch dessa hemska tankar!

Det värsta med att jobba natt är ju att man har för mycket tid för att tänka.
Har ju sagt se förut men ibland är det ju gött att bara kunna låta tankarna gå.
Men så kommer det såna dagar då man är lite mer irriterad, arg eller ledsen och då är all tid för ttankar på nätterna inte så himla bra. Då mår jag bara ännu sämre när jag hinner tänka och älta detta mer än vad jag borde.

Ska väl inte klaga, är glad för nätterna då jag mår mycket mycket bättre än när jag jobbar två skift. Men ibland äter det upp en inifrån lite grann när man tänker för mycket.

Längtar nu efter att få komma bort lite och skämma bort mig. Ska bli gött när jag och Jenny fått vår weekend bokad och klar så man har nåt kul att se fram emot! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar