tisdag 27 maj 2014

Sjuklingen

Gick & småsnorade hela helgen, haft ont i halsen till & från.
Igår förmiddag va vi inne en snabbis i affären & jag kände mig inte helt hundra.
Går till jobbet ändå men fick ge upp vid 18 tiden, va helt genomsvett & orkade inte.
Så åkte hem & la mig, köpte med mig lite godis, glass & en tidning på vägen hem så jag klarade mig ;)
Idag känns det bättre & jag har vart uppe hela dagen. Är fortfarande jätte täppt i näsan, men jag hoppas att jag inte har feber. Har inte grejat supermycket, men jag ska inte göra det heller, för jag vill vara frisk nu när det är långledigt så jag kan hitta på kul grejer med Rickard! :)

Imorgon ska jag iallafall ta med mamma ut till Vartofta & köpa blommor! Då märker vi ju också hur jag mår!
Om jag känner mig okej efter den turen så blir det nog Skövde på eftermiddagen.
Rickard hade lite saker han behövde & jag måste se om jag kan hitta mig en klänning som jag kan ha på Idas student! :)

Nä nu ska jag slå mig ner i soffan igen, blir snart lite polkaglass, mums den är såååå himla god!
Längtat efter den sen jag köpte den igår ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar