torsdag 15 maj 2014

Torsdsgsmys

Idag har det ju vart riktigt fint väder och då känner man ju att man måste gå ut. Men jag orkade inte. Jag ville vara inne.
Så jag sket i vad man borde och hade en bakdag!
Bakade 30 kladdmuffins till mamma, hämtade färska rabarber ute (vilken lyx!) och gjorde Jennys röra-ihop-kaka och så har jag bakat en tårtbotten till helgen!
Känns bra och jag har kommit in i en riktig bakperiod! Det är kul att baka! Har jag nästan aldrig känt innan :)
Så har morotskaka, kolakakor, pizzabullar och kanelbullar på listan också! Bullarna blir när min nya assistent kommit!

Sen har jag bara tvättat, städat badrumsskåpen, käkat middag (rester från igår) och nu tittar jag på lyxfällan.
Gött att göra som man vill!
Men ska bli kul att få umgås lite med Rickard igen imorgon, sen är han ju borta hela långa lördagen.
Då blir det tårtbak!


Tapeten vi köpt till nya väggen! 
Från boråstapeter! Så fin, tror den kommer bli kanon! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar