fredag 23 maj 2014

SD hatet

Asså jag hade tänkt att hålla käften om detta, men blir bara mer och mer förbannad så måste !
Idag när vi va inne i stan så skrev jag ju att jag aldrig sett så mycket poliser i stan, de va ju där för SD:s Jimmy Åkesson skulle prata.
Det har ju vart mycket ståhej om hans "turne" att de fått avbryta och publiken vänt honom ryggen osv.
Vi åkte innan han började prata men precis när vi åkte därifrån så hörde vi buande.
Bara det tycker jag är barnsligt. Sen fick jag se bilder på facebook på flera håll då på en publik som står med ryggen åt.
Alltså det är sandlåde nivå på det här! Jag blir så förbannad!
Det är ett fritt land har jag för mig? Alla får tycka som man vill!
Mobbning hade detta kallats på en skola eller arbetsplats!
SD är ett folkvalt parti, så om alla nu är emot hur kommer det sig att de är med i riksdagen då? Va?

Jag säger inte att jag röstar på SD, jag håller inte med dom i alla deras åsikter.
Men om jag inte vill ha dom i riksdagen så röstar jag på någon annan och går inte och lyssnar när dom pratar osv.

Att detta ens händer tycker jag är skrämmande. För jävligt.
Är så arg!!
Och då är jag en sån som inte alls är insatt och kan inget direkt om politik.

Men skärpning! Barnsligt och löjligt är vad det är!!!

Så nu har jag fått ur mig det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar