söndag 4 oktober 2009

I get up, and nothing gets me down

Ååh vad härligt det är att promenera! Tog en liten runda på 4km & det var aldeles lagom kände jag. Fick äntligen inviga min nya tjockare jacka & min bad hair day mössa! :)
Som sagt, i onsdags åkte jag upp till Eskilstuna, så skönt att åka tillbaka dit, jag trivs verkligen däruppe!
Jag & Emma stannade i Örebro på det nya köpcentrat & käkade :) Sen körde jag hem henne till sin mamma i Strängnäs innan jag åkte till Els-Marie & Bror! :)
På torsdagen hjälpte jag emmas familj att flytta, tog hela dagen & jag sov gott den natten! :)
I fredags tog jag det bara lungt, shoppade lite: julklapp till stumpan & nya örhängen :)
Fick även min favoritmat, ååh mums, ingen kan slå Els-Maries mat, så är det bara! :D
Sen blev det lördag & dags att åka hem, åkte & hämtade Emma i Mariefred sen gav vi oss av hemåt! :)
Åkte hem till Emma med hennes grejer, sen hängde hon med mig hem, vi käkade Flobythai, sen mötte vi Leonard & körde sen Emma till tåget :)
Efter det tittade jag & Leonard på Ice Age 3, visst va den rätt kul, men 1 & 2an är nog bättre ändå :)
Idag gick vi upp klockan 8, Leonard åkte & jag har inte gjort så mycket mer sen dess. Mer än käkat frukost, duschat & vart på promenad då :)

Idag har jag inget speciellt planerat, funderar på att baka kanske. Kanske åka en sväng till farmor. Kanske tvätta lite. Får se vad jag känner för, match klockan 18,00 ikväll iaf!

/ Jennie

2 kommentarer:

  1. haha, han från hyssna :p har kännt han i 4 år nu men han har inte vågat komma hit förän nu :P

    SvaraRadera