söndag 18 oktober 2009

Once I had a dream, I had a vision

Idag har jag träningsvärk i magen, situps är farligt!
Va ute & gick en sväng förut, gött :) Sen har jag typ bara legat i sängen & läst I Cirkelns Mitt, började läsa den i fredags tror jag :o
Just nu sitter jag & väntar på mat, fast det inte blir förän om en timma :P
Men har inget annat att göra så, ska väl lägga mig i sängen & läsa igen :P
Sen är det match, är inte så laddad eftersom det gick så dåligt på träningen igår. Men förra lördagen gick det skitdåligt på träningen, men jätte bra på matchen, hoppas det blir så igen!
Funderar på att gå ut en sväng igen, får väl passa på medans vädret är så bra :)
Jag vill ha en ny cykel!

Veckan, har inte så mkt planerat. Imorgon ska jag iaf vara med Jenny :)
& så ska jag simma någon dag, mer än det vet jag inte, återstår att se!

Nä nu måste jag göra nåt innan jag blir tokig :p
/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar