torsdag 22 oktober 2009

I'm hooked on a feeling

Började veckan med att umgås med Jenny :)
Vi åkte till stan, kikade lite i affärer, sen blev det kinnarp en snabbis. Sen ringde mamma & sa att jag skulle hämta farmor i Skövde, så vi åkte dit, hann kika lite i affärer innan vi hämtade henne :)
Skönt att hon är hemma igen & mår bra!
I tisdags kom Jan, Jeanette & Joel på kvällen, käkade pizza :)
Senare åkte jag till Emma, handlade lite först sen åkte vi hem till henne :)
Tittade på tv, målade & bara myste lite :)
Sen igår åkte vi till arenan & simmade, & vi kom fram till att falköpings bad va mycket roligare, iaf just nu!
Sen åkte vi hem till henne igen, lagade middag :) Sen tog vi en tur i några affärer innan det va dags för mig att åka hem igen :)

Idag har jag inget planerat alls, ska väl börja med att käka frukost!
Imorgon ska jag skjutsa farmor & på lördag ska vi ha förfest här innan bowlingkvällen!

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar