fredag 16 oktober 2009

You are always on my mind

Idag har jag inte gjort nånting i princip, har läst ut min bok, tittat på tv.
Mamma kom hem idag & hon är så mycket piggare nu än va hon va igår, skönt de :) Nu har hon rolatorrace här i huset ;) mohaha vad kul jag har åt det!
Nu ikväll ska jag & brorsan ha fredagsmys, vi ska titta på Tokio Drift som går på 3:an kl. 22,05 ;) så ska vi äta grönsaker & dipp :)

Imorgon blir det att åka med Jan & Jeanette till sjukhuset tror jag, nån måste ju passa Joel & det blir jag :o Mamma & pappa kan ju inte passa honom nu när mamma är dålig, & Tom vill inte, så det får bli jag. Får se om jag åker med dom till Skövde & tar hand om han där, eller om jag stannar hemma med honom. Det får vi se imorrn :)
Känns jättekonstigt att farmor kanske kommer hem redan imorgon igen, hon fick ju en Stroke igår för tusan! :o

Märks det att jag är liiiite svag för Joel? Jag som hatar småbarn annars! ;)

Jaa, vad ska ni ha för er i helgen då?
Jag har inget mer planerat, mer än match kl 20 på söndag ;P
Nä ska se om det är nåt på tv jag kan titta på fram till klockan 10 :P

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar