tisdag 6 oktober 2009

I'm not alone

Idag har jag vart duktig & fått rätt mycket gjort :)
Gick upp halv 9, duschade & käkade frukost, bakade blåbärspaj till mig & pappa, tvättade, läste i min bok, käkade lunch & glass, pratade med mamma, bakade en drömtårta till henne som jag ska ha med när vi hälsar på henne i eftermiddag, hoppas hon blir glad :)
Har dock inte hunnit gå ut på min dagliga promenad, tänkte vänta tills pappa kommer hem om ca 10 min, så får vi se vad han säjer, om när vi ska åka, äta middag & sånt så får vi se när jag hinner gå ut & gå :)

Imorgon ska jag slå in Joels presenter för det har jag inte hunnit idag, han fyller ju 2år på fredag den lille fisen :) Då ska vi dit & äta middag minnsan!
Imorgon ska vi även till skara, hämta tommy & käka innan vi drar till Kvänum för att borra våra nya spärrklot, förhoppningsvis provspela dom, välja ut väskor & sen vara glada att äntligen ha fått varsitt spärrklot :D

På torsdag kommer förhoppningsvis Jennifer hit för lite filmkväll :)
sen på fredag ska jag hämta hem mamma innan det är dags att åka till familjen Andersson/Beijbom/Molving!
Kan dom inte bara gifta sig & adoptera Joel så dom får samma efternamn allihop! så krångligt med 3 stycken ;)

Nä nu ska jag slänga mig vid tvn & slöa lite innan pappa kommer hem!

/Jennie

2 kommentarer: