måndag 5 oktober 2009

I’ts musical fun for everyone

Idag fick jag gå upp kvart över 7, det va rätt motigt haha. Körde mamma till Kss, hon visade mig vilket rum hon låg på så jag skulle hitta dit på fredag när jag ska hämta henne, men det är tveksamt om jag kommer ihåg vart de va xD Kss är ju faktiskt rätt stort :o
Sen åkte jag till Emma & käkade frukost när jag vart på apoteket. Sen åkte vi en sväng med bilen, köpte godis, åkte till Lagerhouse & köpte presentpapper, donken till lunch & sen köpte vi glass :)
Idag fick jag brev från försäkringskassan, så har nu skickat in att jag vill ha in pengarna på mitt konto & i slutet av månaden kommer jag äntligen att få ersättning! Ska in nästa måndag med papprena & sen är det bara att vänta på pengarna :)

Nä nu ska jag gå en promenad innan maten, för om jag väntar kommer jag inte orka gå ut :p

/ Jennie

2 kommentarer:

  1. Jaa du kss e riktigt stort, gillar inte sjukhs, så hemsk doft där inne :S xD :P

    SvaraRadera
  2. Usch nej, jag hatar att gå dit :s jag har typ sjukhusskräck, även fast det inte är jag som ska dit så tycker jag inte om det :s

    SvaraRadera