tisdag 27 oktober 2009

Did i throw it away

Nu var det visst några dagar sen jag skrev, & det har väl inte hänt så mycket.
I fredags körde jag farmor & Irene, sen hjälpte jag mamma & pappa. I lördags städade vi huset, sen va det förfest & sen bowlingkväll! Det va väldigt roligt & god mat!
Min janbanan vann herrepåtäppan :) & Tobias vann de andra, vilket inte var så förvånande :p
I söndags va jag & Emma & simmade, sen va de match på kvällen.
Igår åkte jag & Emma till Töreboda, sen blev det en sväng till Skövde.
Idag ska jag på bowlingträning kl 14, sen har jag inget mer planerat idag.
Imorrn blir det att simma på förmiddagen, sen på eftermiddagen åker jag & Emma till Jenny i göteborg :D
På lördag ska jag, jenny, rebecca & jessica till Tidaholm på halloweenfest, kommer nog bli kul ;D

Nä nu ska jag klä på mig & äta frukost!

/ Jennie

2 kommentarer:

  1. Faan imorrn blir de paaarty :D haha

    SvaraRadera
  2. yes ;D & jag har fixat skjuts med så jag slipper köra! :D

    SvaraRadera