onsdag 4 november 2009

you make me smile, almost all the time

Har inte orkat skriva, men nu ska jag göra ett försök :)
Förra veckan p onsdagen åkte jag & Emma ner till Jenny, blev tidigare än va som först va planerat så vi hann inte simma på förmiddagen. Va jättemysigt & trevligt :) Tack Jenny <3
På torsdagen åkte vi hem, blev lite nordstan först ;)
Sen hängde emma med mig hem & vi käkade & tog de lugnt resten av kvällen.
Floby resan talar vi inte om..
Sen på fredag förmiddag åkte vi in & simmade, sen åkte vi till Skövde med pappsen, han bjöd på max sen körde han hem Emma, så åkte vi & hämtade mamma på kss. Så handlade vi lite med.
I lördags fixade jag lite här hemma, innan de va dags att hämta Emma i stan & åka till Jenny :)
Käkade lite, drack & sen kom Patrik & körde oss till Tidaholm. Det var verkligen jätteroligt!
Eftersom jag inte har nån kamera tog jag tyvärr inga bilder :/
Sen kom Patrik & körde hem oss igen, tack för en jätterolig kväll!
fan becca att det blev som det blev :/ men vi får hitta på nåt SNART!

I söndags tog vi det bara lugnt, åkte till apoteket & köpte med oss pizza hem :)
Kvällen va de match & den talar vi inte om ;)

Imåndags bakade jag bullar, sen minns jag inte mer vad jag gjorde :p
igår blev det sängen med en bok typ halva dan, sen va jag med pappa & handlade, & sen va det träning 1,5timme! Hade Putte som tränade med mig heela tiden & det gick jättebra! har hittat ny stil som funkar för mig & jag börjar komma upp ur min svacka igen! Måste bara träna mer på spärrarna ;)

Idag åkte jag in till stan & simmade på förmiddagen, va riktigt härligt & de va rätt gött att simma själv :)
när jag va klar med det fixade jag farsdagspresent till pappa, va allt på tiden xD
nu har jag bakat hallongrottor, & resten av kvällen blir de film :)
ska se monsters inc. tänkte jag, va så längesen :D
Imorrn ska jag baka tårtbotten, sen kanske det blir en sväng till skövde om jag hinner, ska kika på en ny tröja & kanske nya jeans :) men de får vi se imorrn, vet inte om jag vill åka ensam :p nån som är sugen på att hänga med? ;)

Nä nu ska jag lägga mig & läsa lite innan jag ser på filmen, är väldigt inne i min bok ;)

/ Jennie

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar