tisdag 24 november 2009

för alla snygga tjejer har en ful kamrat

Hejhopp :)
Usch ja idag va jag hos tandläkaren på morgonen, blä! hade ett minihål som jag ska laga, fanns ingen tid förän i februari, passa mig bra ;)
Hm vad har hänt sen sist, inte så mycket. I lördags va de match, vi förlorade men jag spelade personbästa på 3 serier, så jag va nöjd :)
Sen åkte vi till farmor & käkade smörgåstårta! På kvällen spelade jag & brorsan massa olika tv spel :)
I söndags gjorde jag väl inget speciellt, match på kvällen, vi förlorade, igen, men jag spelade rätt bra :)
Imorrn ska jag till Skövde en sväng, lämna mitt fritidskort till Emma så hon kan ta sig hit på fredag :)
På torsdag ska jag nog baka lussekatter :)
Ser fram emot fredag! Nu behöver inte jag köra heller så då blir de extra kul ;)
Nää, jag har så himla tråkigt! Säj nåt man kan hitta på :o
Kanske skulle ge sig iväg till affären & köpa saffran så jag kan baka lussekatterna idag istället? njaa, det lät lite för jobbigt ;p haha!

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar