lördag 7 november 2009

I never doubted you at all

Dagen har jag spenderat i Skövde med Emma & Rebecca, de va mycket trevligt!
Blev även lite nytt till garderoben :


Det är skinndetaler på sidorna på leggningsen som inte syns på bilden, men snygga är dom, älskar linnet med!

Mormor & morfar är här, har bara pratat lite med dom, fick lite bilder av morfar från studenten! 2 bilder på mig & Jenny, ett av som ska jag rama in & hänga upp på väggen nånstans :)

Nä nu orkar jag inte skriva nåt mer, men vi hörs :)

/ Jennie

3 kommentarer:

  1. na va gulligt:)
    dom bilderna får du sicka ;D puss

    SvaraRadera
  2. De va jag som fick dig att prova linnet :D
    Skitfint va de!
    Måste ses snart igen! <3

    SvaraRadera
  3. Jenny: Han har skrivit ut dom, så dom är miiiina :D Haha, ska köpa ramar & sätta upp dom ovanför sängen tror jag :) puss

    Becca: Jaa det va de allt, & jag älskar de :D
    absolut att vi måste! <3

    SvaraRadera