onsdag 25 november 2009

You got me toss and turn I can't sleep at night

Nu är jag äntligen klar med lussekatterna & disken! Ska bara släng i dom i plastpåasar med, måste bara vänta tills dom svalnat ordentligt :) Blev en omgång utan saffran, & en med :)
Jag gillar saffran om det inte är för mycket i dom & dom får inte heller vara torra. Har provsmakat mina & dom va mumsiga! :D

Ska snart slänga mig in i duschen, sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Åker till Emma efter middagen, så slipper jag stressa hem till ett visst klockslag, lättare att åka hem när man vill :)
& eftersom jag bakade lussekatterna idag så vet jag inte vad jag ska hitta på imorrn, har inget alls att göra :s
Får väl ta & baka chokladrutor, mamma vill så gärna ha såna :)
Nä duschen var det, kanske skulle ta & försöka knåpa ihop lite julkort sen. Började igår men kom inte på några bra ideér, så gjorde bara ett grattiskort som Jenny ska ge till Natalie, blev faktiskt nöjd med det :)

Ha de bra!
/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar