tisdag 10 november 2009

Ta hand om mig när jag faller

Hej!

Idag va jag seg att komma upp, pappa väckte mig tjugo i 10 (jag hade somnat om) med frasen "hörredu ditt gamla mögel, ska du ligga & tryna hela dan, säj va vi ska ha till middag!"
trevligt sätt att vakna igen på va? xD
Så jag släpade mig upp, kom med några middagsförslag, käkade flingor sen klädde jag på mig & åkte till farmor en sväng. kollade på en ny madrass till min hårda säng, tom hade en i källaren, den blir perfekt! så blir att hämta den nån dag, för den skulle aldrig gå in i min bil :P
Sen gav jag mig in till stan, simmade 40 längder plus nåra till, klarade av längderna rätt fort & kände inte för att gå upp :p Sen handlade jag lite till farmor.
Resten av dagen har jag bara läst & lagat mat, tror jag har läst över 200 sidor bara idag :o men svårt att lägga ifårn sig boken när man väl börjat :)
pratat med becca & hon kommer på fredag :D kommer bli myys :)

Näni, nu ska jag ta & fixa lite kvällsmat, glass eller clementin? clementin är nyttigare, men glass är godare :p hmm, får se hur de blir ;)

/ Jennie

2 kommentarer: