torsdag 26 november 2009

Härligt Härligt, men farligt farligt

Jaa, igår åkte jag som sagt till Skövde på kvällen. Blev mest att snacka massa skit med Emma :) vi käkade varsin lussekatt som jag hade med, sen spanade vi in militärer på willys!
haha, vi är såå diskreta! står & kollar på hårfärg, Emma rycker i min jacka väldigt hårt. Jag fattar vinken, det betyder snygg kille eller militär. Jag tittar upp & hinner bara se militärens jacka innan han går runt hörnet, fan säjer jag rätt ut. Ställer mig på tå & kikar över hyllorna. Självklart står han precis framför näsan på mig på andra sidan när jag kollar & han tittar rätt på mig! Haha, jag dök ner igen på min sida & började asgarva! xD
haha, vad roligt man kan ha :) så fort vi såg honom mer så började vi rycka i varandras jackor & han bara kollade på oss!
Haha, men han va ju så snygg + militär ;)
Haha, tur att man inte skäms iaf :D fast det gjorde Emma! xD
Haha, jaja nog om det (:
Idag hade jag inget att göra, pappa skulle in & bowla med Patrik. Så frågaden han om jag ville hänga med, så han bokade en bana till så körde vi amerikanskt, som vi brukar göra när vi är 3 :)
gick rätt bra, 148, 159, 91, 143. 3:dje serien kan vi iofs glömma bort, men dom andra lyckades jag ju bra med :)
har även hunnit baka en kaka med mamma & hämtat några paket på ica :)
Idag ska vi äta Flobythai till middag, åh mums! Tommy kom hem typ nu, jag vill ha mat! :D
haha.
Köpte hårfärg igår förresten, tänkte färga de idag. Är brunt med lite rött i, men fick inte för mamma. Hon bara " men du har så himla fin hårfärg just nu, kan du inte vänta med att färga det tills efter kalaset, snälla?!" åååh, det är bara hon som tycker om min nuvarande färg! haha.
menmen, ska göra som hon säjer & vänta dådå :)

Nää nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, nu ska jag försöka limma dit min lösnagel som jag råkade fläka av när jag bowlade, så vi hörs imorrn eller så! :)
/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar