måndag 16 november 2009

I'm high on believing

Ååh, jag mår jättekonstigt idag, samma va de igår. prickar framför ögonen & huvudvärk & allmänt konstig :s hm, jaja hoppas de går över snart!
I fredags kom Rebecca hit :D
Vi lagade tacos, tittade på Alvin & gänget, dippade grönsaker & käkade chips & bara pratade!
Så skönt att prata om allt & ingenting, tack! Sen gick vi & la oss, tittade på Disney Channel ;) Tillslut somnade vi :) I lördags blev de lite mer tjöt & NEXT, haha! Sen körde jag henne till tåget.
Tack för mysiga & trevliga dagar, behövdes! :)<3
Sen åkte jag hem, käkade lite, duschade mig & gjorde mig iordning för Sandras 18årsfest!
Åkte sen till Jan & Stumpan, lekte lite med Joel & drack kaffe innan vi åkte ut till Slötagården :)
Va trevligt, god smörgåstårta & mitt lag kom på 2dra plats i tävligen & vann en påse skumtomtar ;)
Blev champange & öl för min del, såå sov över hos Jan & dom :)
På söndagen kom Joel in till mig vid 9, då va de visst dags att gå upp :)
Käkade frukost sen åkte jag hem, tvättade & vek den tvätt jag tvättat, kände mig duktig ;)
Blev att ta det lungt resten av dagen då jag kände mig konstig, lagade lite mat & så blev de film :)
Samma idag, har tittat på Shrek 1&2, ska titta på 3an med nu när jag skrivit klart :)
De va min helg de.
Veckan då, imorrn är det bowlingträning, på onsdag ska jag träffa Jenny & luncha med henne! :)
På torsdag blir de Skövde för att köpa nya julgardiner på förmiddagen, sen på eftermiddagen åker jag till Skövde igen för att gå ppå bio med Jennifer, ska bli trevligt :) vi ska se 2012 & hoppas den är bra ! :)

Nää nu orkar jag inte skriva mer :)
/ Jennie

1 kommentar: