måndag 9 november 2009

Håret spretar åt alla håll men det spelar ingen roll

Buffén på Bredablick igår va inte att leka med, mm de va smaskens! Jag åt massa äpplepaj med vaniljsås till efterätt ;)
Sen åkte mormor & morfar äntligen hem, skönt!
Sen va de match, jag & Jimmy vann, det va riktigt kul!

Idag har jag tvättat bilen & jag kan säja att det inte va särksilt varmt ute :o
Nu har jag precis ätit glass med chokladsås & skivad banan :)
Vet inte vad jag ska hitta på mer idag, önskar jag kunde komma härifrån lite :o
Men måste vara hemma när pappa jobbar, eftersom jag måste hjälpa mamma med massa grejer jämt. Det är verkligen tråkigt & jobbigt att ha en sjuk mamma som är hemma jämt & inte kan göra så mycket..

Nää, nu ska jag, typ stryka gardiner eller nåt xD
Imorrn förmiddag ska jag åka iväg & simma iaf, ska bli skönt!

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar