fredag 13 november 2009

jag gör om samma misstag om och om igen

Idag har jag vart med farmor & handlat, sen blev det fika hos henne med Jeanette :)
Sen när jag kom hem hade familjen redan åkt till Uddevalla, så hade dom lämnat en räckmacka till mig, den va go! ;D
Har slängt in en tvättmaskin, den är nog klar nu :o
Ikväll kommer REBECCA & det ser jag fram emot, blir fredagsmyys med tacos! :D

Igår gjorde jag massa ärenden & så hämtade jag min nya madrass till sängen, sov mycket gott inatt :)

Råkade sätta mig på Felix nyss, haha stackarn att fy hela min vikt på sig xD
Skulle sätta mig på min stol, & kollade inte, hör ett pip & känner att jag sitter på någott som inte ska vara där. for upp & där låg stackars felix, fast han verkade inte ens märka de knappt xD
La han i mitt knä & där ligger han fortfarande, med huvet på min ena hand så har lite problem med att skriva, haha xD
Nu ska jag plocka iordning lite här hemma & byta i tvättaskinen :) Tvättar jeans & dom får man ju inte torktumla så måste hänga upp i torkskåpet & sånt bajs :o

vi höres!
/Jennie

1 kommentar:

  1. iiiik de va massa kul o massa myyys :D
    Måste ses snart igen :)

    SvaraRadera