måndag 30 november 2009

It's not healthy for me to feel this way

Idag va jag så himla trött, så låg & drog mig ända till 11, då va jag så hungrig så kunde inte ligga kvar :p
har inte gjort nånting sen dess typ, har gjort några etiketter till julklappar & slått in några stycken :) nu funderar jag på om jag skulle börja läsa en ny bok eller om jag skulle spela lite roller coaster, Tommy installerade de igår & de funkar :)
nä får nog bli roller coaster, ska skicka sms & höra med carro om jag kan låna några böcker av henne.
Köpte en bok av Janet Evanovich när jag & Jenny va i skara för ett tag sen & det finns typ 6-7 böcker av henne & dom är så bra! Läste ut den jag hade igår & kände för att läsa nån mer sån, vet att hon har alla dom för jag läste dom när jag gick i 5an ;) haha, men dom är bra, den handlar om en prisjägare som ska hämta in såna som inte inställt sig i rätten. Ja dom är bra :)
jaja, nä roller caoster va de ja ;)

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar