torsdag 3 december 2009

jag vill ha mer jul, ge mig mer jul!

halloj :)
i tisdags va de första december! så jag ställde klockan på strax efter 7 för att kolla på första avsnittet av julkalendern, & hm fy fan va dåligt! haha jösses, man brukar oftast få se ett par avsnitt innan man kan avgöra om det är bra eller inte, men jag kan inte med att kolla på något mer, usch att dom inte skäms att sända något så dåligt! xD haha.

körde iaf mamma till stan sen vid 8, va på sjukhuset & de tog typ 10min, sen tankade jag min bil & så handlade vi. Va hemma innan 10 :)
sen på eftermiddagen blev de pizza i Floby med Jenny :) slapp äta mos ;D höhö ^^

igår färgade jag håret, typ samma färg jag hade innan, fast mörkare & inte så rött :) jag gillar de!
blev även en sväng till stan på eftermiddagen, köpte julklappar till pappa & farmor :)
hoppas på att hitta resten av julklapparna när jag åker till Ullared med Becca, Klahr & Jessica nästa vecka, ska bli kuul :D

Idag har jag gjort massa julkort! Nu lyssnar jag på julmusik ^^ mysigt med massa frost ute med, så länge man slipper gå ut ;)
har spelat massa roller coaster med (:

imorgon ska jag köra mamma till sjukgymnasten på morgonen, medans hon är där ska jag gå & ta svinsprutan, äntligen kan jag ta den! haha
på lördag ska vi äta middag med farmor, tom, jan, jeanette & joel på Atena! ska bli kul :)
Nä nu kommer jag inte på något mer att skriva, jo jag & Jimmy kom på 7de plats i vår divinsion på bowlingen ;) haha :D

Nu ska jag spela lite till, sen ska jag hämta lillebror om en timma :P
/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar