söndag 6 december 2009

Yeah, you turn me on

FAN! självklart va tåget från Floby vid 8 också är försenat! bah, nu kom jag inte till Becca ikväll alls :/ som tur är så kan dom ju hämta mig här imorrn, jag missar ju inte resan, men iaf, som jag sa hade jag ju sett fram emot att umgås med Becca lite :/
vi får träffas nån annan dag helt enkelt :) nu får jag sova en timma längre imorrn ;) haha, men de kommer bli kul iaf :D haha, världen gick ju inte under för det, fast de kändes så förut :p
jaja, ska iaf se till att lägga mig i tid & försöka sova :)

nu ska jag kila ner & se om vi har nån festis eller nåt hemma, helt glömt att fixa det! hade inget bröd mer än farmors-icke-goda tekakor, som tur är skulle jag få macka av Becca :)

jaa, ville bara dela med mig av detta hemska ;) haha!
sov gott!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar